30/12/2014

20. Czego najbardziej wyczekuję w nowym roku?


Początek kolejnego roku zawsze jest czasem ekscytującym. Z jakiegoś powodu idea nowego początku wielu ludziom przypada do gustu. Każdy z nas wyczekuje nowych przeżyć. U mnie wiele z nich ogranicza się do kontynuacji ulubionej książki, następnego odcinka serialu, dobrze zapowiadającego się filmu. Poniżej podzielę się z Wami tym, na co czekam z największą niecierpliwością i, być może, coś uda mi się Wam polecić.


Książki
"Carry on" autorstwa Rainbow Rowell. Szczerze mówiąc nie miałam pojęcia, że "Fangirl" będzie miała druga część lub powieść towarzyszącą. Jestem niesamowicie szczęśliwa, że Rainbow postanowiła napisać książkę również o fanfiction głównej bohaterki i nie mogę się doczekać lektury. Ciekawe, jak będzie się czytało taką magiczną opowieść, którą inspirował Harry Potter.

Winter i Fairest autorstwa Marissy Meyer. Fairest to nowela towarzysząca cyklowi Saga Księżycowa, a Winter to tom czwarty. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej serii, w której znane nam postaci z bajek (jak Kopciuszek, Czerwony Kapturek i Roszpunka) pojawiają się w niesamowitej, nowej odsłonie, to koniecznie musicie to naprawić.

Filmy
Avengers - Age of Ultron - jestem absolutną fanką Iron Mana, Thora, Kapitana Ameryki, Lokiego i ogólnie całej paczki Marvelowych superbohaterów. A kolejna część filmu, w którym wszystkie te postaci ukażą się razem to spełnienie moich marzeń.

Jurassic World - bo to wspomnienie dzieciństwa. Jurassic Park oglądałam maniakalnie po dziesiątki razy i nigdy mi się nie nudziło, więc gdy się okazało, że mają zamiar przywrócić do życia jeden z moich ulubionych cykli, byłam wniebowzięta.

Minions - bo są zabawne, urocze, głupiutkie i ktoś stwierdził, że należy im się film całkowicie poświęcony tylko i wyłącznie tym żółtym stworkom. Cały trailer śmiałam się pod nosem, jak głupia, a widok Drakuli totalnie mnie powalił. Zobaczcie sami.

Seriale
Kolejny sezon Gry o Tron - bo chociaż książkami już sporo wyprzedziłam fabułę, to jestem ciekawa jestem ekranizacji wielu wątków, a dotychczas się jeszcze na serialu nie zawiodłam. Dokąd zmierza Tyrion, gdzie wyląduje Arya, jak Dany poradzi sobie ze smokami? Nie mogę się doczekać!

Agent Carter - jestem zaintrygowana. Agentów Shield oglądam z przyjemnością, ale ciekawa jestem, jak będą wyglądać przygody agentów w czasie Drugiej Wojny Światowej. Mam nadzieję, że Marvel wie, co robi.

Inne
Specjalna edycja trzeciej części Hobbita. Część pierwszą i drugą oglądałam z wypiekami na twarzy. Peter Jackson świetnie zaprojektował DVD, w których mamy dodatki w około dziewięciu godzinach, które opowiadają o produkcji filmów, projektowaniu każdego najmniejszego szczegółu Śródziemia od wspaniałych szat noszonych przez elfy po ręcznie rzeźbione drewniane figury do szach i tym, jak wybierano poszczególne postaci do filmu. To niesamowita wędrówka po planie filmowym i tym, jak skomplikowaną scenę w rwącym potoku aktorzy kręcili taplając się w "basenie" zbudowanym w studiu.

Jest tego sporo więcej, bo przecież samych seriali oglądam dziesiątki, ale wymieniłam te, których jestem najbardziej ciekawa. A Wy czego wyczekujecie w nowym roku?

9 comments:

  1. ooo nawet nie wiedziałam o "Minions", ale od tej chwili również ich wyczekuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja też się tego filmu jakoś nie spodziewałam ;)

      Delete
  2. Ja uwielbiam Sagę Księżycową, ale na razie utknęłam przy 3 części.:( Jestem wściekła, że jej nie wydali i zastanawiam się nad czytaniem po angielsku:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cress jest najlepszą częścią w sadze, jak na razie. Po prostu fantastyczna, więc koniecznie trzeba przeczytać ;)

      Delete
    2. Gdybym tylko umiała czytać po angielsku. Wydaje mi się, ze mam zbyt niski poziom:(

      Delete
    3. Od czegoś trzeba zacząć, a przy książce, którą naprawdę chcemy przeczytać na pewno będzie więcej motywacji ;)

      Delete
  3. Ehh, muszę wreszcie przeczytać "Fangirl"! Btw, kocham tą okładkę! ♥
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie! Fangirl to jedna z najlepszych książek, jaką przeczytałam w 2014 roku ;) Również pozdrawiam

      Delete
  4. podoba mi się tu nie sądziłam że wciągnie mnie czytanie blogów

    ReplyDelete